Decongestionarea si diminuarea cozilor la ghisee;
Redirijarea fluxurilor de clienti catre ghisee, in functie de gradul de incarcare al acestora;
Masurarea performatelor operatorilor de la ghisee;
Climat de informare aditionala a clientilor in zonele de asteptare;
Instrument de marketing, cu mesaje variabile in timp real;
Instrument de management operational si optimizare pe termen mediu si lung;

 

Pentru Banca

Asigura confidentialitatea tranzactiilor cu clientii ;
Permite optimizarea fluxurilor de operatii cu clientii ;
Permite analiza gradului de încarcare si a performantei personalului ;
Asigura cresterea calitatii serviciilor bancare, prin diminuarea perturbarii operatorilor de catre solicitantii de informatii generale.

Instrument managerial de evaluare a performantelor
Îmbunatatirea imaginii de profesionalism si modernitate
Instrument eficient de marketing prin mesajele de pe BON.
Instrument managerial pentru optimizarea serviciilor oferite la ghisee

Pentru Clientii Bancii

Reduce la minim timpul de asteptare ;
Asigura cresterea nivelului de informare generala, asupra ofertei de produse bancare;
Asigura orientarea coordonata si corelata a clientilor spre solutionarea solicitarilor lor;
Asigura servirea în ordinea sosirii în Banca ;
Cresterea increderii si sigurantei in serviciile bancare.

Optimizarea timpilor petrecuti in institutia bancara;
Crestrea increderii si sigurantei in institutia bancara.
O crestere a calitatii serviciilor primite ;